Klinikkadministrator
Last updated
Last updated
Som klinikkadministrator har man flere tilganger og rettigheter og tilgang på flere funksjoner enn en standard bruker på klinikken.
Følg linkene i oversikten for å lese brukermanual på de ulike funksjonene.
Tilgang til
Hva man kan gjøre
Legge til ansatte, Sette inn vikar og fravær, Legge til/fjerne ulike tilganger på ansatte.
Legge til/fjerne ulike tilganger.
Legge inn organisasjonsnummer, adresse og telefonnummer på klinikken.
Få en oversikt og styr på enheter, betalingsterminaler og integrasjoner.
Opprette og redigere grupper.
Få en oversikt over moduler og pasienttilganger som er aktivert på klinikken.
Synkroniser alle fastlegelister manuelt.
Legg til ansatte som skal motta meldinger innenfor tjenestetypen og HerID-en.
Justere klinikkens åpningstider, Legg til stengt dag.
Tilgang til
Hva man kan gjøre
Aktivere, endre og slette de ulike kommunikasjonstypene.
Tilgang til
Hva man kan gjøre
Konfigurere hvordan pasienter kan bestille timer online og sette opp ekstern bookingside.
Kun klinikkadministrator kan redigere innstillinger som er på timer eid av andre brukere på klinikken.
Tilgang til
Hva man kan gjøre
Kontoplan
Få oversikt over kontoplan.
Normaltariffen
Se og laste ned Normaltariffen.
Se og rediger alle regnskap på klinikken.
Installere og fjerne nye terminaler.
Klinikkadministrator kan legge til egendefinerte takster .
Tilgang til
Hva man kan gjøre
Alle kan benytte filarkivet, men kun klinikkadministrator kan laste opp nye filer.
Ansatte ser sin egen trafikk, mens klinikkadministrator kan se for alle ansatte.
Se alle meldinger i meldingsloggen.
Tilgang til
Hva man kan gjøre
Stenge hovedkøen til klinikken.
Endre ukeplan for telefonen og administrere lydfiler.
Fellesinnstillinger →