Endringslogg 2024

Utforsk de spennende oppdateringene og forbedringene vi har levert i 2024 – utviklet for å gi deg en enda bedre opplevelse!

Endringslogg 27.11.2024

Filtrering på meldingene til inaktive brukere i Post

Vi har lagt til en ny seksjon for Inaktive stillinger i filtreringen i Postmodulen.

Trykk på forstørrelsesglasset for å åpne filtrering. Under Pasient/Deltakere vil du se den nye seksjonen Inaktive stillinger.

Denne forbedringen er laget for å gi bedre kontroll over alle meldinger som er sendt eller mottatt av ansatte etter at de har sluttet på klinikken.

Inaktive brukere kan søkes på i Post

Endringslogg 26.11.2024

Vi har implementert flere forbedringer og oppgraderinger, blant annet varslinger ved avbestillinger.

Ny varsling ved avbestilling av timer fra pasienter

  • Du kan nå velge ansatte eller grupper som skal motta varslinger når pasient avbestiller timer. Dette kan gjøres i Timebok-oppsettet. Les om opprettelse av timebok her.

  • Når du har valgt hvem som skal motta varselet vil de få et rødt varsel med antall på Avbestillinger-fanen i Timebokmodulen når pasienten avbestiller en time (se eksempel). Merk at eieren av timeboken automatisk får varsel.

  • I Avbestillinger-fanen vises alle timer som er avbestilt, og din timebok er valgt som standard (se eksempel). Hvis du eier flere timebøker, vil det automatisk vises den som kommer først i alfabetisk rekkefølge.

Endring for betaling med Convene

  • Adresse er nå et påkrevd felt ved sending av regningskort til Covene terminal.

  • Dersom pasienten mangler adresse på pasientkortet må den legges til på regningskortet for å kunne velge Convene som betalingsløsning.

Feil i kontaktlisten er nå rettet opp i

  • Feilen som gjorde at det ikke var mulig å søke om det var flere enn 100 kontakter, er nå rettet.

Endringslogg 12.11.2024

Vi har oppdatert tjenesten som gir tilgang til Kjernejournal uten tilkobling til Norsk Helsenett.

For å få tilgang til tjenesten må du laste ned Secure Connect-utvidelsen i Chrome på nytt. Du kan laste ned den siste versjonen av Secure Connect her.

Les mer om tilgang til Kjernejournal her.

Endringslogg 07.11.2024

Ny eksportfunksjon for rapporter

Du vil få et varsel når rapporten er klar for nedlasting.

Vi er glade for å introdusere en ny eksportfunksjon som gjør rapporteksport enklere og mer effektiv. Nå kan du enkelt laste ned rapporter og bruke tiden din på andre viktige oppgaver mens du venter - vi varsler deg når rapporten er klar!

Du finner vår nye løsning Eksportering av rapporter (NY), under Økonomimodulen.

I den nye løsning kan følgende rapporter eksporteres:

  • Omsetning

  • Oppgjør

  • Takstoversikt

  • Måneds - og årsrapport

  • Innbetalinger

  • Saldo

Les hvordan du eksporterer rapporter her.

Endringslogg 17.10.2024

1. Forbedringer for online bestillinger uten innlogging

Vi har forbedret grensesnittet for online bestillinger uten innlogging, slik at pasienter nå kan se tilgjengelig kapasitet ved timebestilling (se eksempel).

  • grønn: mange ledige timer

  • gul: få ledige timer

  • rød: ingen ledige timer

2. Flere feilrettinger på Venteliste

  • Rettet feil knyttet til de obligatoriske feltene Tilknyttet pasientliste og Notat.

  • Rettet feil hvor pasienten ble satt nederst på ventelisten ved oppdatering av informasjonen på listen.

Dersom du ikke har knyttet en pasientliste til ventelisten din, anbefaler vi at du gjør det for å kunne flytte pasienter fra ventelisten til pasientlisten.

Les mer om Venteliste her.

Endringslogg 01.10.2024

Vi har implementert flere forbedringer og oppgraderinger:

Forbedrede funksjoner i timeboken

  • Timen er også forbedret for bedre synlighet. Du vil nå se to fargestriper ved siden av timen i timeboken.

  • Du kan også velge å vise timetypen direkte på timen. Gå til Visningsinnstillinger i timeboken og huk av på Timetype. Navnet til timetypen vil deretter vises på timen..

Tydeligere advarsel for timer tilknyttet et regningskort

  • Når en time tilknyttet et regningskort fjernes fra pasientkort, vil du få en advarsel om at regningskortet ikke blir slettet. Dette fungerer som en påminnelse om at regningskortet må slettes separat.

    Denne forbedringen er en oppfølging av forrige oppdatering for å forbedre kundeopplevelsen.

Endringslogg 19.09.2024

Vi har implementert flere forbedringer og feilrettinger på plattformen:

  • Skjulte timer har fått samme funksjonalitet som vanlige timetyper – de kan flyttes ved klikk og dra.

  • Advarselen ved avbestilling eller kansellering av en time er oppdatert. Når en time tilknyttet et regningskort avbestilles eller kanselleres, vil du få en advarsel om at regningskortet ikke blir slettet. Dette fungerer som en påminnelse om at regningskortet må slettes separat.

  • Problemet med synkronisering av timebøker i Avbestillingslisten er rettet. Nå vil alle timebøker vises korrekt i listen.

  • Endret ordlyden i kvitteringer som inneholder MVA for å tydeliggjøre at dette er inkludert i summen i tillegg til hva som er MVA.

Endringslogg 17.09.2024

Integrasjon til DIPS Interactor Sky er nå lansert! Med integrasjon til DIPS Interactor Sky kan dere rekvirere elektronisk til deres nærmeste sykehuslaboratorier som benytter DIPS.

Den nye integrasjonen vil gradvis erstatte den lokalt installerte integrasjonen mot DIPS Interactor. Med den skybaserte integrasjonen vil dere ikke lenger være avhengige av Pasientsky-tjenesten (Desktop Service) og kan bruke integrasjonen hvor som helst, på både Mac og PC.

Overgangen er kostnadsfri.

Les mer om DIPS Interactor Sky her.

Endringslogg 13.08.2024

Vi har gjort oppdateringer til plattformen!

  • Pasientens navn vises i alle postkasser!

    Filteret i postmodulen viser automatisk pasientens navn i alle postkasser, slik at du kan se hvilken pasient som er tilknyttet hver melding. Se eksempel nedenfor.

Du kan nå se hvilken pasient som er tilknyttet hver melding.

Endringslogg 26.07.2024

Den nye journalmalen kan gjøres privat!

Vi har gjort det enklere å finne frem i journalmaler. Feil i søkefunksjonen er rettet og det er mulig å gjøre malene private.

Du kan nå legge til private journalmaler kun for deg selv.

I Konfigurasjon og innstillinger , under Journalmaler (se eksempel):

  • Du kan nå se om en mal er privat eller tilgjengelig for hele klinikken under en ny kolonne, Tilgjengelighet.

  • Når du legger til en ny mal, kan du gjøre malen privat ved å aktivere Gjør malen privat. Du kan også endre den i etterkant.

I Journalmaler i journalnotatet:

  • Malene er sortert i to faner: Klinikkens maler og Mine maler.

  • Du kan søke etter en mal i den valgte fanen.

For tidligere opprettede journalmaler:

  • De er fortsatt tilgjengelige under fanen Klinikkens maler.

  • Feltet Beskrivelse er nytt, og vil derfor stå tomt for eksisterende maler.

  • Du kan legge til en beskrivelse, gjøre malen privat, eller gjøre andre endringer i Konfigurasjon og innstillinger . Les hvordan her.

Aktivering av eksperimentelle funksjoner i Behandlingsnotat er fjernet.

Det betyr at objektive målinger som blodtrykk, høyde, puls osv. gjenkjennes automatisk uten at du trenger å aktivere funksjonen. Les hvordan her.

Endringslogg 04.07.2024

Vi har gjort ulike forbedringer på plattformen:

Timebok:

  • Nå kan du se om pasienten har et gyldig forsikringskrav i timeboken.

    I visningsinnstillinger, velg Vis forsikringskrav. Da vil et forsikringsikon vises på timen til pasienter som har gyldig forsikringskrav. Se eksempel nedenfor.

  • Vi har også forbedret brukergrensesnittet ved å øke kontrasten, slik at det blir lettere å se hvilken time som er aktiv i timeboken.

Online timebestilling uten innlogging:

  • Pasienten får bedre bekreftelse og nødvendig informasjon ved online booking, inkludert detaljer om timen, nedlastingslenker for appen, samt adresse og kart. Se eksempel her.

  • Vi har lagt til informasjon som spesifiserer at varslinger sendes til pasientens registrerte kontaktinformasjon i PatientSky-appen. Når pasienten oppgir e-postadresse eller telefonnummer, vil de motta et varsel om dette. Se eksempel her.

Pasientreiser: Eieren av timeboken velges automatisk når du bestiller transport (se eksempel her). Les mer om Pasientreiser her.

Feilretting: Datofeilen i returkvittering er også korrigert.

Endringslogg 20.06.2024

Nå kan du lime inn tidligere journalnotat

Eksempel på hvordan et tidligere journalnotat kan kopieres.

For å lime inn et tidligere notat;

Trykk på handlingsikonet ved siden av bindersikonet i Behandlingsnotat og velg Lim inn et tidligere notat fra menyen. Trykk på kopieringsikonet eller selve journalnotatet.

Du får opp de ti siste journalnotatene og kan søke blant disse.

Dersom du allerede har skrevet noe i det nye notatet, vil innholdet fra det tidligere notatet bli limt inn under det du har skrevet.

Les mer her: Lim inn et tidligere notat

Endringslogg 14.05.2024

Få automatisk takst når du sender epikrise

Handlingen KOMMUNIKASJON (POST) - EPIKRISE – SENDT er lagt til i Automatiske takster.

Knytt ønsket takst til handlingen, og taksten vil automatisk komme på regningskortet når du sender en epikrise.

For å knytte takster til handlingen, følg stegene her.

Eksempel på hvordan du kan knytte takster til handlingen for sending av epikrise.

Endringslogg 30.04.2024

Vi har oppdatert sykmeldingen for å gjøre din daglige håndtering av sykemeldinger enklere og mer effektiv. Se detaljene nedenfor. Les mer om sykmelding her.

1. Sykmelding lagres automatisk

Når du skriver sykmeldingen lagres den automatisk som utkast. Slik unngår du at verdifullt arbeid går tapt, om du ved et uhell skulle lukke meldingen eller mister internettilgangen.

  • Sykmelding lagres automatisk hvert 5. sekund. Siste lagring kan finnes nederst i vinduet (se eksempel).

  • Du kan også lagre manuelt ved å klikke på Lagre utkast, og utkastet kan finnes igjen under Pågående handlinger (se hvor).

  • Om det finnes en pågående sykmeldingutkast vil du få varslet at du må slette utkastet før du kan forlenge sykmelding.

Les om hvordan du kan endre utkast.

2. Kopiering av sykmelding nå tilgjengelig

For å kopiere en sykmelding, klikk på den aktuelle sykmeldingen, enten i journalen eller fra postmodulen, og velg Kopier sykmelding.

I kopien er feltene fylt inn med den samme informasjonen som lå i den originale sykmeldingen. Det eneste som må fylles inn er pasientens arbeidsgiver. Velg ny start- og sluttdato om det er aktuelt.

Les mer om kopiering av sykmelding.

Når du kopierer sykmeldingen, sørg for å fylle inn nødvendig informasjon.

3. Mer informasjon i varselet

Varselet om nåværende sykmelding vil nå inkludere diagnose og periode. Om det finnes flere, kan du raskt velge å kopiere eller forlenge den rette direkte fra vinduet. Se eksempel her.

4. Oppdatering til Punkt 4 (Periode) i sykmeldingen

Dersom sykmelding er forenklet og varer mindre enn 17 dager, skal feltene 4.3.3 og 4.3.4 være synlige (se eksempel).

Du kan lese om forenklet sykmelding fra NAV sin side her.

Les mer om sykmelding her.

Endringslogg 26.04.2024

Diagnosekodeverk kan velges som standard

Du kan nå velge det diagnosekodeverket (ICPC-2 , ICPC-2b eller ICD-10) du bruker mest som standard. Det betyr at det automatisk velges hver gang du oppretter et behandlingsnotat.

Når du klikker på Søk etter problem, hentes listen over kategorier og problemer fra ditt valgte diagnosekodeverk først. Du kan enkelt bytte til andre diagnosekodeverk (under Terminologi) etter behov.

  • Gå til Journal og trykk på Behandlingsnotat.

  • Trykk på tannhjuletog velg ditt foretrukne diagnosekodeverk: ICPC-2, ICPC-2b eller ICD-10.

Du kan lese mer om behandlingsnotat her.

Når du oppretter et behandlingsnotat, kan du velge diagnosekodeverket (ICPC-2 , ICPC-2b eller ICD-10) du mest bruker som standard.

Endringslogg 22.04.2024

Helsepersonnell med HPR-nummer får nå tilgang til Kjernejournal

Vi er glade for å endelig kunne tilby denne lenge etterlengtede funksjonen.

Plattformen er oppdatert slik at alle brukere med HPR-nummer nå vil ha tilgang til Kjernejournal via vår plattform.

Les om vår integrasjon til Kjernejournal her.

Merk at kun leger, sykepleiere, helsesekretærer og vernepleiere automatisk har tilgang til Kjernejournal ved pålogging fra EPJ. For andre helsepersonellroller må din klinikk ta kontakt med NHN for å få tilgang. Du kan finne mer informasjon på NHN sin side.

Endringslogg 15.04.2024

PatientSky-appen er oppgradert! 📱

Vi har gjennomført betydelige forbedringer i appen slik at pasienter nå kan utføre ulike handlinger på vegne av sine relasjoner, inkludert administrasjon av relasjoner i appen.

En ny versjon av PatientSky-appen (v. 7.4.6) er nå tilgjengelig for alle pasienter. Appen kan lastes ned fra Google Play på Android-telefoner eller -nettbrett, eller Apple App store på iPhone eller iPad. Den nye versjonen inkluderer følgende forbedringer:

  • En ny Relasjon-funksjon som gjør det mulig for pasienter å utføre ulike handlinger på vegne av sine relasjoner, samt administrere de.

    Husk at det kun er dere som behandlere som kan legge til nye relasjoner eller fullstendig fjerne eksisterende relasjoner.

    Les mer om Relasjon-funksjonen her.

  • Forbedret design og organisering under den nye menyen (☰). Les mer her.

  • Forbedringer i meldingsfunksjonaliteten. Se detaljer her.

  • En ny onboarding-swiper er tilgjengelig for å hjelpe pasienter med å komme i gang med appen. Se eksempel her.

  • Navnet til pasienten er nå låst og kan ikke endres i appen. Pasienten må kontakte klinikken for å endre navnet sitt i tilfelle det skulle være feil.

Få en gjennomgang av den nye Relasjon-funksjonen eller de nyeste oppdateringene i appen nedenfor.

Du kan finne mer informasjon om de ulike oppdateringene i brukermanualen for appen.

PatientSky-appLær mer om vår app for pasienter

Endringslogg 11.04.2024

Små optimaliseringer for å gjøre arbeidet ditt litt lettere

1. Varsel for nye takster

Vi har implementert et varsel som vises når du legger til en ny takst. Dersom moms er registrert i Taksttypen, vil takstprisen inkludere MVA (se eksempel). Les om hvordan du kan opprette en ny takst her.

2. Ny hurtigtast ⌨️

I timeboka kan du nå bruk ALT + PILTAST OPP for å raskt navigere tilbake til dagens dato eller gjeldende uke. Du kan se en liste over alle hurtigtaster ved å klikke på i-ikonet og deretter velge Hurtigtaster (se hvor). Les mer her.

Hold musepekeren over funksjonene for å få en tooltip om hurtigtaster.

Endringslogg 06.03.2024

Endringslogg 30.04.2024

Vi har oppdatert sykmeldingen for å gjøre din daglige håndtering av sykemeldinger enklere og mer effektiv. Se detaljene nedenfor. Les mer om sykmelding her

1. Sykmelding lagres automatisk

Når du skriver sykmeldingen lagres den automatisk som utkast. Slik unngår du at verdifullt arbeid går tapt, om du ved et uhell skulle lukke meldingen eller mister internettilgangen.

  • Sykmelding lagres automatisk hvert 5. sekund. Siste lagring kan finnes nederst i vinduet (se eksempel).

  • Du kan også lagre manuelt ved å klikke på Lagre utkast, og utkastet kan finnes igjen under Pågående handlinger (se hvor).

  • Om det finnes en pågående sykmeldingutkast vil du få varslet at du må slette utkastet før du kan forlenge sykmelding.

Les om hvordan du kan endre utkast.

2. Kopiering av sykmelding nå tilgjengelig

For å kopiere en sykmelding, klikk på den aktuelle sykmeldingen, enten i journalen eller fra postmodulen, og velg Kopier sykmelding.

I kopien er feltene fylt inn med den samme informasjonen som lå i den originale sykmeldingen. Det eneste som må fylles inn er pasientens arbeidsgiver. Velg ny start- og sluttdato om det er aktuelt.

Les mer om kopiering av sykmelding.

Når du kopierer sykmeldingen, sørg for å fylle inn nødvendig informasjon.

3. Mer informasjon i varselet

Varselet om nåværende sykmelding vil nå inkludere diagnose og periode. Om det finnes flere, kan du raskt velge å kopiere eller forlenge den rette direkte fra vinduet. Se eksempel nedenfor.

Eksempel på Varselet om aktive sykmeldinger.

4. Oppdatering til Punkt 4 (Periode) i sykmeldingen

Dersom sykmelding er forenklet og varer mindre enn 17 dager, skal feltene 4.3.3 og 4.3.4 være synlige (se eksempel). Du kan lese om forenklet sykmelding på NAV sin side her.

Les mer om sykmelding her.

Endringslogg 06.03.2024

  1. Forbedringer til HP Link

    • Nå vil du bli varslet at pasienten mangler fødselsnummer elller D-nummer og åpning av HP Link er ikke mulig (se eksempel).

      Sørg for at pasienten har fullt fødselsnummer eller D-nummer for å kunne sender lab-rekvisisjon til HP Link.

    • Begrepet er endret til HP Link-rekvisisjon i stedet for HP Link lab ordre. Du finner begrepet i Post, pasientkort og fanen Post i journalen. Se eksempel her.

    • Du får nå oversikt over hvem som er Rekvirent og hvem som er Deltaker i forbindelse med rekvisisjoner HP Link. Dette vises både i selve lab-rekvisisjonen og i oversikten over lab-rekvisisjoner i pasientens journal.

      Du kan finne Rekvirent og Deltaker i selve HP Link-rekvisisjonen.

Vi har gjennomført justeringene i tråd med deres ønsker og etter en grundig undersøkelse fra vår side. Du kan lese mer om HP Link her.

  1. Oppdatering av nummerformatet i .CSV-filer

Vi har fjernet punktumet (.) som ble brukt for tusendeltallet ved eksport av rapporter (.CSV). For eksempel, 1.500,00 blir nå skrevet som 1500,00 (uten punktum). Dette vil forbedre bruken av Excel-funksjonaliteten i våre økonomirapporter.

Endringen gjelder for rapporter som ikke er summert.

Les mer om hvordan du kan ordne excel-fil fra eksportering av rapporter her.

Endringslogg 22.02.2024

For dere som er Hove Total kunder:

For dere som er Hove Total kunder:

  • Du logger inn på plattformen via portal.pasientsky.no. (Du trenger ikke å gjøre noe. Portal.hovemedical.no blir automatisk omdirigert til portal.pasientsky.no.)

  • Den primære fargen i Hove Total er endret til blå.

For alle:

  • Du vil legge merke til at EG Pasientsky nå erstatter PatientSky på ulike steder i plattformen.

  • Området for Personlig fargetema i dine innstillinger er fjernet, og det er ikke lenger mulig å endre fargetemaet.

  • Funksjoner, moduler og integrasjoner forblir uendret og vil være kjent for deg som bruker.

Endringene utgjør en viktig del av rebrandingsprosessen. Du kan lese vårt siste nyhetsbrev her.

Endringslogg 07.02.2024

1. Forbedringer til journaloverføring og journalutskrift

Pasients ID (navn og fødselsnummer), utskriftdato og behandlerens navn er nå inkludert.
  • Pasients ID (navn og fødselsnummer) og utskriftdato er inkludert.

    Pasientens ID (navn og fødselsnummer) og utskriftdato vil nå være synlig i bunnteksten på alle sider av journaloverføring og utskrift av journal.

  • Navn på forfatter av journalnotat i journaloverføring.

    I tillegg til pasientens ID vil det nå komme frem hvem som er forfatter av hvert journalnotat i journaloverføringen. Se eksempel her.

Les mer om journaloverføring eller journalutskrift.

2. Forbedringer til Administrativt notat

Administrativt notat er oppdatert.
  • Vi har endret plasseringen av Kategori og Notat.

    Dette vil hjelpe deg med å fokusere bedre på behandlingskonteksten før du velger Kategori for administrativt notat.

  • Flere kategorier er lagt til.

    Vi har lagt til kategoriene Blodprøve, Inntaksskjema, Labsvar, Brev fra pasient, Ultralyd og Telefon.

  • Kategorien du sist brukte vil automatisk bli valgt.

    Basert på tilbakemeldinger fra dere, er det ofte den samme kategorien som blir brukt hver gang et administrativt notat opprettes. For å gjøre det mer effektivt for dere, har vi oppdatert funksjonen slik at kategorien automatisk vil være den samme som du valgte forrige gang du opprettet et administrativt notat.

  • Feltet Kategori er gjort søkbart.

    Dersom du vil endre kategorien kan du nå søke i fritekst i eller velg det som passer best fra listen (se eksempel).

Les mer om Administrativt notat her.

3. Feilretting knyttet til Undersøkelse i Rekvisisjon (elektronisk)

Vi har rettet funksjonen slik at all informasjon, inkludert typen undersøkelse, nå blir inkludert i rekvisisjonen når du trykker på Tidligere undersøkelser. Se eksempel her.

Rekvisisjon (elektronisk) kan finnes i bindersikonet under Behandlingsnotat. Les mer her.

4. Feilretting knyttet til kartet på nettsiden

Merk at det kun er klinikkadministrator som har tilgang til klinikkens oppsett.

Vi har oppdatert kartet på nettsiden slik at kartet viser adressen hentet fra seksjonen Kontaktinfo vist på nettsiden i nettsideinnstillingene.

Sørg for at du har riktig adresse og at Vis seksjonen for kart er huket på (se hvor).

For dere som tidligere har brukt koordinatene fra Google Maps

Dersom du har riktig klinikkadresse lagt til under Kontaktinfo vist på nettsiden vil kartet fortsatt fungere som normalt.

Du finner klinikkartet under Finn oss. Pasienter har også mulighet til å klikke på Veibeskrivelse (Directions) på kartet for å finne veien til din klinikk.

Les mer om hvordan du kan legge inn kartet på nettsiden her.

Endringslogg 01.02.2024

Introduksjon av Forsikring-fanen

Vi har lagt til en ny rapportoversikt som viser alle regningskort med forsikringsandel. Dette vil gjøre det enklere for deg å holde kontroll på alle forsikringsordre på din klinikk.

Forsikring-fanen finner du under Rapporter i økonomimodul (se hvor).

Eksempel på oversikt over regningskort med forsikringsandel

Under fanen finner du:

  • Til fakturering gir deg oversikt over ordre som skal faktureres.

  • Fakturert gir deg oversikt over alle fakturerte regningskort som inneholder forsikringsandel.

Merk at forsikringsrapport ikke kan eksporteres. Du kan filtrere på regnskap, aktør, datointervall eller periode, og datotype. Trykk på Søk-knappen for å hente inn rapporten.

Les mer om oversikten over forsikringsandel her.

Endringslogg 24.01.2024

  1. Søk-knapp er lagt til i alle rapporter.

    • Rapporten for dagens dato hentes automatisk. Dersom du endrer noen av filterne i rapporten må du trykke på Søk-knappen for å vise endringene.

      Merk at knappen blir klikkbar når det er gjort endringer i filtreringen.

    • I Måneds- og årsrapporten vil gjeldende måned vises som standard.

      Dersom du ønsker å se en annen måned, må du klikke på filtreringsikonet , velge de månedene du vil inkludere i oversikten, og deretter trykke på Søk-knappen for å hente inn rapporten. Se eksempel nedenfor.

  2. Maksimum begrensning for periode - en periode kan ikke overstige 12 måneder.

    Vi har gjort endringer slik at du kan velge maksimum ett år om gangen når du skal se oversikt over eller ta ut rapporter. Det gjelder steder der du kan velge Period eller manuelt velge datointervall.

    Dette gjelder alle rapporter og når du skal eksportere rapporter.

    Dersom du velger en periode større enn 12 måneder, vil du motta et varsel om at perioden ikke kan overstige 12 måneder.

    Eksempel på varsling når perioden overstiger 12 måneder.

    Les mer om Rapporter her.

  3. Oppdatering til punkt 2 (Arbeidsgiver) i sykmeldingen.

    • Dersom En arbeidsgiver eller Ingen arbeidsgiver er valgt i punkt 2.1: Feltene 2.2, 2.3 og 2.4 skal ikke være synlige.

    • Dersom Flere arbeidsgivere er valgt i punkt 2.1: Feltene 2.2, 2.3 og 2.4 skal være synlige.

Oppdateringen er i samsvar med lovkrav fra NAV. Les mer om Sykmelding her.

Oppdateringen til punkt 2 Arbeidsgiver

Last updated

Was this helpful?