Telefoni

Lær mer om vår telefoniløsning direkte inne i din nettleser.

Vi leverer skybasert IP-telefoni, som betyr at man må være logget inn i Pasientsky for å benytte løsningen. Telefonen følger hver bruker, så du vil få mulighet til å svare på riktige telefonsamtaler uavhengig av hvor du befinner deg. Du kan selv logge inn og ut av grupper som gir deg tilgang til ulike telefonkøer.

Fra 1. juni 2025 reduseres lisensprisen for telefoni til 159 kr per bruker per måned. Samtidig vil kostnader for utgående anrop faktureres direkte til kontoret. Du får dermed lavere fastpris og bedre oversikt over eget forbruk.

Abonnement må avtales direkte med Telenor. Kontakt Telenor her.

Ofte stilte spørsmål

Jeg har ingen lyd i mitt headsett? Sørg for at innstillingene dine er satt opp riktig. Hold musepeker over telefon-ikonet og velg "Innstillinger". På "lydinnstillinger" velger du hvilke enheter du ønsker å koble mot.

Hvorfor ringer ikke telefonen hos meg? Dersom du skal motta anrop fra hovedkøen må du ha funksjonen "Resepsjon Callsenter". Dette settes opp av en klinikkadministrator i brukeroppsettet.

Kan jeg bruke mitt eget personlige headsett? Ja, så lenge det kan kobles til din PC så kan du også velge det i lydinnstillingene.

Last updated

Was this helpful?